Alla inlägg under januari 2009

Av BG1 & BG2 - 15 januari 2009 23:01

Nostalgisk som jag är satt jag just och läste lite gamla inlägg, och då slog det mig... Jag saknar tiden då jag bloggade minst en gång om dan, jag vill tillbaks till det. Jag vet inte om det beror på min starka känsla av samhörighet med läsarna, mitt behov av att uttrycka undangömda känslor eller att jag helt enkelt bara vill ha uppmärksamheten.


Hur som hällst, när jag satt där och läste så kom jag på, jag är ju rolig ju! Jag och BG2 har svikit eder alla, jag förstår om det har varit svårt att klara av den gråa vardagen utan vår otroliga känsla för komik. Men jag lovar eder heligt, att nu ska det vara slut med det. Jag ska härmed skriva minst ett litet inlägg om dagen!


//Buller å Bång, Ät en ballong! 


P.S Observera hur rubriken på inlägget lätt skulle kunna vara titeln på en smörig kärleksnovell.

Av BG1 & BG2 - 14 januari 2009 19:58

Måste bara meddela att det är giftemål på gång i dessa glada dagar.

Det hela började med att folk bestämde på msn att besservissern och stalkern skulle gifta sig.

Sedan pratade jag och 'the english' på msn och bestämmde att vi också skulle gifta oss samtidigt, dock var detta försent då besservissern och stalkern redan hade gift sig. Då var det försent, men istället bestämde vi att jag ska gifta mig med Ludde the Gimp lördag den 24/1, på min födelsedagsfest (jag har fyllt 16). Om ni vill kan ni komma, annars kommer här en förtitt:


BG2: tager du, Ludde, denna BG1 att bliva din äkta gimpmö?

Ludde: Ja

BG2: tager du, BG1, denna Ludde att bliva din äkta Gimp?

BG1: Ja

BG2: Så nu kan du kyssa din gimpmö...


Resten får ni se om ni kommer


//buller å bång, ät en ballong!

PS. Ja vill inte ha grytvantar i bröllopspressent...

Presentation

Omröstning

Vem hade bäst kodnamn?
 BG1 och BG2
 Våfflan
 besservissern
 Stalkern
 The inglish
 han som inte får nämnas vid namn
 Gnomen
 Ludde the gimp
 Tungan
 Hunken93

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards