Direktlänk till inlägg 19 januari 2009

Trööööööt!!!

Av BG1 & BG2 - 19 januari 2009 22:58

Här kommer man hem från en slitsam dag på det lilla IP-jobbet. Man har slitit på sitt manus tillsammans med BG2 och kan inte tänka på annat än den sköna mjuka sängen. Sen kommer man på, hmm, man kanske borde dusha? Man dushar, nu halvsovande...

Men å, nu får jag sova! Kommer på att jag lovade att skriva ut 12 ex av vårt manus till imorrn. Jag sätter mig dåsig vid datorn och trycker på: Skriv Ut! Tänker att dehär går ju fort... FEL! 16 sidor gånger 12 ex plus en seg skrivare lika med: går inte fort!

Tänker, jaja, jag kan lika gärna gå och blåsa håret sålänge så är det nog klart när jag är tillbaka... FEL! 16 sidor gånger 12 ex plus seg skrivare lika med inte klart när man har blåst håret!

Tänker hmm, kanske ska byta lakan i sängen eftersom att dom är nästintill radioaktiva. Nej, orkar inte, ber snällt min kära mor som skuttar in i mitt rum och viftar på sitt trollspö, så vips var där nya, icke miljöfarliga lakan.

Manusen klara?... FEL!

 Vid denna tidpunkt är jag så trött att jag nästan hoppar ut igenom fönstret bara för att se om jag kan flyga, för då vore det ju förmodligen en dröm och då skulle jag vara nöjd.

Just nu i detta ögonblick sitter jag och tittar på när sidorna sakta, sakta föds och skjuter ut ur skrivaren. Jag har nu upptäckt att skrivaren hånar mig! När den skriver ut låter det: Inte, klar, du, ska, dö, inte, klar, inte klar...

KLAR! I CANT BELIVE IT!!!!

Nu kan jag sova! Vänta! Ooo the horror, jag måste häfta ihop dom!!!!

Om jag inte skriver mer vill jag att ni ska veta att jag dog som en lyklig kvinna som trodde att hon kunde flyga.


//Buller å bång, är en ballong!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BG1 & BG2 - 5 april 2009 19:31

Idag lyckades jag, Cassandra, få med mig 3 vänner, Micke, Opa och Ludde, till ett 60 minuterspass spinning på Tyresö Gym. Vi var lyckliga och hälsosamma och efteråt gick jag, Ludde och Micke även på gymet ett litet tag och sprang på löpbanden. Men nu...

Av BG1 & BG2 - 15 februari 2009 20:14

Jag bara undrar med min vänligaste röst vem den "opartiska domaren" är som alldrig dömmer till min fördel?!   för det första: hon fick en halv chokladkaka av mig dagen innan! för det andra: hade det vart min stil hade jag haft så redan från början oc...

Av BG1 & BG2 - 13 februari 2009 21:01

Jag och Malin stod på tunnelbanan eftersom att det inte fanns några platser.   Plötsligt går en kille av. Men innan han går av synar han mig uppifrån och ner och säger:   "Thats a nice ass!"   Men vem kan klandra honom... ...

Av BG1 & BG2 - 13 februari 2009 20:44

Idag hade vi en "kärleksdag" i skolan eftersom att allahjärtansdag står inför vår dörr. Detta innebär att alla nior dansade m.m.   Min klass och en annan dansade första lektionen, och det var där det hände, mardrömmen som kom att förfölja mig rästen ...

Av BG1 & BG2 - 13 februari 2009 20:13

Jag kom hem från en kul dag i stan med Malin och hade agerat inhandlare åt min lillasyster Cecilia som hade bett mig att köpa en chokladkaka. Häromdagen var hon med på en fin liten undersökning angående serietidningar (hon tjänade 250 kr) och fick en...

Presentation

Omröstning

Vem hade bäst kodnamn?
 BG1 och BG2
 Våfflan
 besservissern
 Stalkern
 The inglish
 han som inte får nämnas vid namn
 Gnomen
 Ludde the gimp
 Tungan
 Hunken93

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards