Alla inlägg under januari 2009

Av BG1 & BG2 - 31 januari 2009 23:29

Ni skulle bara veta vad som just har hänt!

Innan jag berättar den oerhört spännande nyheten kanske jag ska ursäkta mig för att jag inte har skrivit på länge. Blablabla, dt ska aldrig hända igen... Så, nu kan jag informera er om att det har hänt ngt fantastiskt!!

Thåström ska släppa en ny skiva!!!!! Jag vet att ingen av er bryr er om att han är större än alla musikaliska genier tillsammans, men jag bryr mig inte om att ni inte bryr er. Men alla som älskar mig borde ändå vara medvetna om dt eftersom jag kommer prata om det för evigt och evigt fram till konserten i mars, och sen i flera år efter dt! inte för att jag köpt biljetter än, får fixa dt imorrn när mina kära föräldrar e vakna. Någon som vill hänga på?? Ni har ju mitt nr;)


//Buller o bong, ät en ballong!

Av BG1 & BG2 - 28 januari 2009 21:56

Tänk om jag inte kommer in! tänk om jag inte kommer in på musiklinjen! Tänk om jag suger!

Detta betyder att jag inte alls får njuta av 50% musik, utan ännu en gång tvingas sitta på tråkiga lektioner dagarna i enda!

Visserligen kan jag istället välja bild isåfall, men jag vill ju in på musik!!!!


Snilleblixt!: Om jag får MVG på mitt fina %prov imorrn kanske jag kommer in på musiklinjen! jag vet inte varför det skulle fixa in mig, men jag slår vad om att det ger mig tur på nått sätt!


Då var det bestämmt, imorrn får jag MVG på provet! Hörde du det Ooo du store alsmäktige lärargud! Jag ska ha MVG!


//Buller å bång, ät en ballong!

Av BG1 & BG2 - 28 januari 2009 21:45

Fler och fler prov står inför min dörr! så varför känns det som att vi inte har några läxor överhuvudtaget? Så tidigt som i morgon har vi ett matteprov; %.


Dessutom börjar nationella proven nästa vecka med ett fint litet läsförståelse prov i svenska, som tur är kan jag svenska (uppenbarligen).


JAG VILL INTE!!! skrek hon förtvivlat och slet sitt hår...


Jag längtar bara tills gymnasiet! då slipper jag allt detta. Istället får jag njuta av musik ca 50% av tiden. Nejmen, där var det ju lite procent, detta prov kommer att gå gallant!


//Buller å bång, ät en ballong!


PS. jag vet att jag borde plugga istället för att sitta här och skriva... men det är ju så trååååkigt!!!

Av BG1 & BG2 - 27 januari 2009 19:34

Min fina kille skrev ett fint litet inlägg tillägnat mig, så jag antar att jag ska svara med samma mynt! :D Se "Stalkerns blogg"...


//buller å bång, ät en ballong!


PS. Puss!

Av BG1 & BG2 - 25 januari 2009 18:31

Jag är ledsen att jag inte lyckades smita mig ifrån festen för att skriva till er, men jag kan medela att det var en lyckad fest (ingen överaskning då jag var "festfixaren") Vi åt massor av cheescake, särskillt jag och Malin som mitt i natten smög ner och åt upp den sista tredjedelen. Vi var så giriga att vi tillockmed viskade när vi pratade så att de där uppe inte skulle fatta vad vi gjorde, vi ville ju självklart inte dela med oss...


//Buller å bång, är en ballong!


PS. ja hoppas innerligt att Malin också skriver lite snart...

Av BG1 & BG2 - 24 januari 2009 14:20

Vet ni vad som händer idag?!

Bara det mest spännande som någonsin hänt genom tiderna!

Idag är det dags för min fest och jag har precis stått och gjort iordning en massa cheescake! Jag känner på mig att detta blir en bra dag...

Kanske jag kan försöka smita ifrån ett tag senare ikväll mitt under festligheterna och dokumentera lite på bloggen, bara så att ni får någonting fint att läsa.

Och jag menar, vem kan inte vara intresserad av min fest med cheescake?!...


//Buller å bóng, ät en ballong!

Av BG1 & BG2 - 23 januari 2009 19:52

Jag och BG2 har nu bestämmt att avslöja de riktiga namnen på våra vänner, då vi inte orkar skriva kodnamnen längre (snarare jag som inte orkar skriva dem)


Jag, BG1 - Cassandra

BG2 - Malin

Stalkern - Max

Besservissern - Emelie

Våfflan - Ejke

The inglish - Oskar

Ludde the Gimp - Ludde

Gnomen - Jacob

Han som inte får nämnas vid namn - Alex

Hunken93 - Micke

Tungan - Opa


Om det är kodnamn som ni inte känner igen kan det vara så att vi inte har skrivit någonting om dem och därför alldrig ens använt deras kodnamn.


//Buller å bong, ät en ballong!

Av BG1 & BG2 - 23 januari 2009 19:40

Här sitter man ensam och uttråkad. Ingen inne på msn, ingen som vill prata med mig...

Men så kommer jag på att min fest är imorgon och jag blir genast lite lycklig och bubblig innombords, som när man är kär ungefär. Sedan tänker jag vidare och kommer på att jag och BG2 idag köpte jättefina små pjamasar som vi imorgon så stolt kommer att få visa upp!

Å jag blir ju inte direkt ledsen när jag tänker på all cheescake jag ska äta imorngon!


Nu när jag sitter här och tänker på allt som går så bra i mitt liv just nu känner jag hur jag blir alldelles sprallig i kroppen och bara vill skuta runt och tjuta av glädje.


//Buller å bong, ät en ballong!


PS. min rumpa ser VÄLDIGT bra ut i mina nya fina pjamasbyxor! :D

Presentation

Omröstning

Vem hade bäst kodnamn?
 BG1 och BG2
 Våfflan
 besservissern
 Stalkern
 The inglish
 han som inte får nämnas vid namn
 Gnomen
 Ludde the gimp
 Tungan
 Hunken93

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards