Direktlänk till inlägg 22 januari 2009

Snö och slask, varför inte bara dö plågsamt i en liten ask?

Av BG1 & BG2 - 22 januari 2009 20:27

Förlåt att jag inte har skrivigt på två dagar trots mitt löfte att skriva någonting litet varje dag, men jag har haft intresantare saker för mig helt enkelt...

Häromdan var vi nior i kumla tillexempelt på en fin liten utflykt till tyresö gymnasium. Vi hade alla valt en grupp som vi skulle bli visade lite närmare, jag liksom min vän BG2 valde Artista. Vi gick med vår grupp som bestod av ca sex elever från gymnaset, två lärare och kanske ett tjugotal elever från kumla och nyboda. Vi hamnade i ett klassrum och de medelade att de skulle dela på oss, de som var intresserade av media skulle därifrån och de av musik stannade. Där satt jag medans BG2 gick iväg med sin lyckliga "lilla" grupp. Med "lilla" menar jag att i klassrumet blev fem elever kvar, en lärare och en gymnasieelev.


Vi gick runt i skolan fick svar på lite frågor om intagningsprov m.m Sedan var det fika och utvärdering. När jag var klar gick jag ut i snön men kom sedan på att oj, vi hade ju bestämmt att vi skulle hem till mig efteråt. Jag ringer BG2, men hon hinner före så jag svarar: Vart är du säger BG2. Jag har precis gått ut. Efter många om och men bestämmer vi att dom ska möta mig vid busshållplatsen om trettio sekunder... TRETTIO SEKUNDER MY ASS!!!

Jag stog och väntade och väntade, men när de väl kom bestämmde sig Stalkern random för att gå, visserligen tar det kanske 5-10 minuter, men nu snöade det och det var slaskigt...

Jag som var vänlig och inte ville att han skulle komma bort/bli våldtagen/mördad/komma bort och bli våldtagen och bli mördad, följde med honom medans alla andra bekvämt satte sig på bussen, när vi väl kom hem till mig endast 1 minut senare än dom, så pass lite tid att vi såg dem fortfarande stå ute på balkongen och hålla på och gå in, var vi dyngsura (iallafall jag).


Det var min underbara dag! (häromdan)


//buller å bång, ät en ballong!


P.S Endast två dagar kvar till min fest, vilket innebär cheescake!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BG1 & BG2 - 5 april 2009 19:31

Idag lyckades jag, Cassandra, få med mig 3 vänner, Micke, Opa och Ludde, till ett 60 minuterspass spinning på Tyresö Gym. Vi var lyckliga och hälsosamma och efteråt gick jag, Ludde och Micke även på gymet ett litet tag och sprang på löpbanden. Men nu...

Av BG1 & BG2 - 15 februari 2009 20:14

Jag bara undrar med min vänligaste röst vem den "opartiska domaren" är som alldrig dömmer till min fördel?!   för det första: hon fick en halv chokladkaka av mig dagen innan! för det andra: hade det vart min stil hade jag haft så redan från början oc...

Av BG1 & BG2 - 13 februari 2009 21:01

Jag och Malin stod på tunnelbanan eftersom att det inte fanns några platser.   Plötsligt går en kille av. Men innan han går av synar han mig uppifrån och ner och säger:   "Thats a nice ass!"   Men vem kan klandra honom... ...

Av BG1 & BG2 - 13 februari 2009 20:44

Idag hade vi en "kärleksdag" i skolan eftersom att allahjärtansdag står inför vår dörr. Detta innebär att alla nior dansade m.m.   Min klass och en annan dansade första lektionen, och det var där det hände, mardrömmen som kom att förfölja mig rästen ...

Av BG1 & BG2 - 13 februari 2009 20:13

Jag kom hem från en kul dag i stan med Malin och hade agerat inhandlare åt min lillasyster Cecilia som hade bett mig att köpa en chokladkaka. Häromdagen var hon med på en fin liten undersökning angående serietidningar (hon tjänade 250 kr) och fick en...

Presentation

Omröstning

Vem hade bäst kodnamn?
 BG1 och BG2
 Våfflan
 besservissern
 Stalkern
 The inglish
 han som inte får nämnas vid namn
 Gnomen
 Ludde the gimp
 Tungan
 Hunken93

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards