Alla inlägg under januari 2009

Av BG1 & BG2 - 22 januari 2009 20:27

Förlåt att jag inte har skrivigt på två dagar trots mitt löfte att skriva någonting litet varje dag, men jag har haft intresantare saker för mig helt enkelt...

Häromdan var vi nior i kumla tillexempelt på en fin liten utflykt till tyresö gymnasium. Vi hade alla valt en grupp som vi skulle bli visade lite närmare, jag liksom min vän BG2 valde Artista. Vi gick med vår grupp som bestod av ca sex elever från gymnaset, två lärare och kanske ett tjugotal elever från kumla och nyboda. Vi hamnade i ett klassrum och de medelade att de skulle dela på oss, de som var intresserade av media skulle därifrån och de av musik stannade. Där satt jag medans BG2 gick iväg med sin lyckliga "lilla" grupp. Med "lilla" menar jag att i klassrumet blev fem elever kvar, en lärare och en gymnasieelev.


Vi gick runt i skolan fick svar på lite frågor om intagningsprov m.m Sedan var det fika och utvärdering. När jag var klar gick jag ut i snön men kom sedan på att oj, vi hade ju bestämmt att vi skulle hem till mig efteråt. Jag ringer BG2, men hon hinner före så jag svarar: Vart är du säger BG2. Jag har precis gått ut. Efter många om och men bestämmer vi att dom ska möta mig vid busshållplatsen om trettio sekunder... TRETTIO SEKUNDER MY ASS!!!

Jag stog och väntade och väntade, men när de väl kom bestämmde sig Stalkern random för att gå, visserligen tar det kanske 5-10 minuter, men nu snöade det och det var slaskigt...

Jag som var vänlig och inte ville att han skulle komma bort/bli våldtagen/mördad/komma bort och bli våldtagen och bli mördad, följde med honom medans alla andra bekvämt satte sig på bussen, när vi väl kom hem till mig endast 1 minut senare än dom, så pass lite tid att vi såg dem fortfarande stå ute på balkongen och hålla på och gå in, var vi dyngsura (iallafall jag).


Det var min underbara dag! (häromdan)


//buller å bång, ät en ballong!


P.S Endast två dagar kvar till min fest, vilket innebär cheescake!

Av BG1 & BG2 - 19 januari 2009 22:58

Här kommer man hem från en slitsam dag på det lilla IP-jobbet. Man har slitit på sitt manus tillsammans med BG2 och kan inte tänka på annat än den sköna mjuka sängen. Sen kommer man på, hmm, man kanske borde dusha? Man dushar, nu halvsovande...

Men å, nu får jag sova! Kommer på att jag lovade att skriva ut 12 ex av vårt manus till imorrn. Jag sätter mig dåsig vid datorn och trycker på: Skriv Ut! Tänker att dehär går ju fort... FEL! 16 sidor gånger 12 ex plus en seg skrivare lika med: går inte fort!

Tänker, jaja, jag kan lika gärna gå och blåsa håret sålänge så är det nog klart när jag är tillbaka... FEL! 16 sidor gånger 12 ex plus seg skrivare lika med inte klart när man har blåst håret!

Tänker hmm, kanske ska byta lakan i sängen eftersom att dom är nästintill radioaktiva. Nej, orkar inte, ber snällt min kära mor som skuttar in i mitt rum och viftar på sitt trollspö, så vips var där nya, icke miljöfarliga lakan.

Manusen klara?... FEL!

 Vid denna tidpunkt är jag så trött att jag nästan hoppar ut igenom fönstret bara för att se om jag kan flyga, för då vore det ju förmodligen en dröm och då skulle jag vara nöjd.

Just nu i detta ögonblick sitter jag och tittar på när sidorna sakta, sakta föds och skjuter ut ur skrivaren. Jag har nu upptäckt att skrivaren hånar mig! När den skriver ut låter det: Inte, klar, du, ska, dö, inte, klar, inte klar...

KLAR! I CANT BELIVE IT!!!!

Nu kan jag sova! Vänta! Ooo the horror, jag måste häfta ihop dom!!!!

Om jag inte skriver mer vill jag att ni ska veta att jag dog som en lyklig kvinna som trodde att hon kunde flyga.


//Buller å bång, är en ballong!

Av BG1 & BG2 - 18 januari 2009 16:37

Brölloppet är inställt då Ludde the Gimp helt enkelt inte vill ha mig. Så nu är jag dissad!


Vågorna slog mot den höga klippan där BG1 stod:

"Ingen vill ha mig!" skrek hon förtvivlat ut över havet...


Men livet går vidare, och trots allt har jag ju fortfarande en kul fest att se fram emot. Jag vill bara passa på att säga att Ludde borde ge mig någonting extra fint eftersom att du har dissat mig... ;P


That's all for now...

//Buller å bång, ät en ballong!

Av BG1 & BG2 - 17 januari 2009 22:33

Idag skulle, mina släcktingar komma och fira min 16årsdag. 1 person kom! 1 person!

Imorse dushade jag, sminkade mig assnyggt, blåste håret, plattade håret, vaxade och sprejjade håret... Allt i onödan! 1 person!

Mamma hade bjudit hela vår släckt, den enda som kom var min ingifta moster, dvs min morbrors fru. De e inte så att jag saknar pressenterna, för dem kan ja klara mig utan, men de hade ju varit trevligt att känna sig lite uppskattad...

Nu har vi cheescake som räcker till halva kina.


Igår när jag chattade med min kära vän stalkern sa jag att släktkalaset säkert skulle bli tråkigt. Han frågade om jag hade tråkiga släktingar, nej sa jag och hade faktiskt inte någon bra svar på varför det skulle bli tråkigt.

Nu Max, nu har jag det. Mina släktingar e inte tråkiga, d e bara de att dom avbokar i sista minuten eller alternativt inte avbokar men bara skiter i att komma.


//Buller å bång, ät lite cheescake å håll käften!

75

Av BG1 & BG2 - 17 januari 2009 21:56

Min familj sitter och tittar på någon sjuk film som heter 75. I väntan på att min pappa skulle dona klart med min dator tittade jag på början av filmen.

Det jag då upptäckte var att jag nog är sjuk på något sätt...

Fimen börjar: 

Några ungar ligger och ska sova men bestämer sig för att tjuvringa. En gubbe svarar: Har jag inte sagt att ni ska sluta busringa till mig?

Ungen som pratar med gubben säger självsäkert: OCH, Råttansikte!!! Barnen skrattar gott åt den Oo så lustiga förolämpningen. Sedan hör de någon komma så de går och lägger sig. Alla föräldrar har en fest, därav alla barn som övernattar. Senare på natten går en av killarna upp och det ringer i telefonen, alla sover. Killen (som för övrigt hade glasögon) var den enda som var emot busrigningarna. Han svarar: Hallå? Gubbe på andra sidan luren: Jasså, ni gillar att busringa... Kille i glasögon: Det var inte jag, bara de andra, det var bara en lek. Gubbe: Jag kan en kul lek... Knack, knack... Kille i glasögon: Vem där?

Dörren bryts upp och in kommer en galen kille med svart svart huva (typ som en bödel) och yxa som han svingar i full fart mot den lilla killen. In kommer en av föräldrarna och dör.

Min första tanke är: Fan va snygg den där yxmördaren är!

Detta får mig att fundera över om jag kanske dras till fel sorts killar?

Eller om jag kanske har någon slags mördarfetish?


Det skulle bli en kul kontaktanons: Jag tycker om mysiga hemmakvällar, långa skogspromenader, och om du har snygga armar, en svart huva och en yxa är det ett pluss...


//Buller å bång, ät en ballong!

Av BG1 & BG2 - 16 januari 2009 22:32

Kära läsare, jag satt just och stirrade på mig själv i den svarta dataskärmen och fick en uppenbarelse!


Jag är ganska snygg!



//Buller å Bång, ät en ballong!

Av BG1 & BG2 - 16 januari 2009 21:44

Som ni nog vet fyllde jag den 5:e Januari 16 år. Som ni nog dessutom vet närmar sig den stora dagen då min fest äger rum, den 24:e Januari. Den stora dagen då ni osjälviskt ska fira mig med tjo och tjim, prakt och prål, allt det jag rättmätigt förtjänar.


Just av denna anledning vill jag bara påminna om att leveransen av mina pressenter (som jag absolut inte vet vad det är) tar 2-3 arbetsdagar efter beställning, så var ute i god tid!


//Buller å bång, ät en ballong!


PS. Detta var en helt osjälvisk handling, en påminnelse full av respekt till er, mina vänner. Jag vill bara att ni inte ska behöva känna er sorgsna på min stora dag bara för att ni varit lite tankspridda och därav glömt att bäställningen på CDON.com av mina pressenter (som jag fortfarande inte vet vad det är eftersom att jag värkligen inte lämnade en lista) faktiskt tar 2-3 arbetsdagar...

Kom i håg, osjälviskt!

Av BG1 & BG2 - 16 januari 2009 13:20

Det var en gång en liten gnom-Alex som satt vid sin fina lilla dator och skrev sexhistorier om Max! Detta tyckte inte Max om, han kände sig utnyttjad och kränkt. Men Gnom-Alex tänkte inte sluta, NEVER! Skrek han rasande i örat på en zebra.

Max sökte skydd under Eifeltornet, men då släppte Gnom-Alex ett mynt från toppen och Max dog då myntet borrade sig igenom hans hjärna.

 

SLUT!

 

PS. Han fick en fin Begravning… Gnom-Alex dansade på hans grav men snubblade och dog.

 

SLUT!

 

PS. Alex fick inte en lika fin begravning, alla kom och dansade bugg på hans grav, dock dog ingen…

 

SLUT!

//Buller å Bång, ät en ballong!

PS. Ful saga va? Jag skrev den i brist på annat att göra...

SLUT!

Presentation

Omröstning

Vem hade bäst kodnamn?
 BG1 och BG2
 Våfflan
 besservissern
 Stalkern
 The inglish
 han som inte får nämnas vid namn
 Gnomen
 Ludde the gimp
 Tungan
 Hunken93

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards