Direktlänk till inlägg 31 augusti 2008

Tillbaka

Av BG1 & BG2 - 31 augusti 2008 11:57

Äntligen hemma!!


Efter tre dagar i skogen så är vi allihopa nu hemma i våra trygga lyor, våra egna rum, våra egna vardagsrum, våra egna sängar och vår egen dator.


Äventyret började tidigt. BG1 och Besserwissern sov över hos mig natten till onsdagen och vi gick upp så tidigt som 05:23. Alla duschade, klädde sig (som tur var), sminkade och borstade oss klara. Väskorna stod klara i hallen och 08:13 körde limosinen fram. Eftersom vi inte var 100% säkra på var kanotfärden skulle avfyras blev vi avkastade av chauffören på en parkering nära kajakboden. Där stod vi. Kalla och skrämda, ensamma. Vi trodde att vi var förlorade. Men då, som ur en dröm, kör det fram en röd bil med en mystisk liten figur i passagerarstolen. Den ståtliga bilen närmade sig och ur dimmorna uppenbarade sig 'Stalkern'! Men han liksom vi, hade ingen aning om var våra kamrater befann sig. Sen ringde 'okänd tjej' min mobil och uppgav den sanne mötesplatsen. Efter att ha sprungit hela 1000m till kanoterna var det dags att paddla iväg.


Jag måste poängtera att jag och min paddelvän är mästare på att snurra runt med en kanot. Särskilt motsols. Vi var till och med så skickliga att vi lyckades blockera 20 kanoter vid gammelström. 'Han som inte får nämnas vid namn' bestämde sig då för att gå ut ur sin kanot och hjälpa oss loss. Det var mkt snällt men mkt blött för hans del :3.


Att paddla gick alltså lätt, det var lyften som var det jobbiga. Men nu orkar jag inte prata om tråkiga saker. Det fanns ljusa stunder också.

 Som när vi skulle sova! Tältet var kallt, blött, hårt att ligga på, kallt och kallt.


Men nu ska jag se på film skriver klart senare.

SES :3 :3 :3


//Buller å bong, ät en ballong!

 
 
Ingen bild

Emelie

31 augusti 2008 16:42

Hatar den där smilien..

 
Ingen bild

Våfflan

31 augusti 2008 18:56

Emelie, du kan aldrig bli epic..:/

:3 :3 :3 :3 :3 :3 :3 :3

 
Stalkern

Stalkern

4 september 2008 16:19

I'm a hero!^^

http://www.spottnjik.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av BG1 & BG2 - 5 april 2009 19:31

Idag lyckades jag, Cassandra, få med mig 3 vänner, Micke, Opa och Ludde, till ett 60 minuterspass spinning på Tyresö Gym. Vi var lyckliga och hälsosamma och efteråt gick jag, Ludde och Micke även på gymet ett litet tag och sprang på löpbanden. Men nu...

Av BG1 & BG2 - 15 februari 2009 20:14

Jag bara undrar med min vänligaste röst vem den "opartiska domaren" är som alldrig dömmer till min fördel?!   för det första: hon fick en halv chokladkaka av mig dagen innan! för det andra: hade det vart min stil hade jag haft så redan från början oc...

Av BG1 & BG2 - 13 februari 2009 21:01

Jag och Malin stod på tunnelbanan eftersom att det inte fanns några platser.   Plötsligt går en kille av. Men innan han går av synar han mig uppifrån och ner och säger:   "Thats a nice ass!"   Men vem kan klandra honom... ...

Av BG1 & BG2 - 13 februari 2009 20:44

Idag hade vi en "kärleksdag" i skolan eftersom att allahjärtansdag står inför vår dörr. Detta innebär att alla nior dansade m.m.   Min klass och en annan dansade första lektionen, och det var där det hände, mardrömmen som kom att förfölja mig rästen ...

Av BG1 & BG2 - 13 februari 2009 20:13

Jag kom hem från en kul dag i stan med Malin och hade agerat inhandlare åt min lillasyster Cecilia som hade bett mig att köpa en chokladkaka. Häromdagen var hon med på en fin liten undersökning angående serietidningar (hon tjänade 250 kr) och fick en...

Presentation

Omröstning

Vem hade bäst kodnamn?
 BG1 och BG2
 Våfflan
 besservissern
 Stalkern
 The inglish
 han som inte får nämnas vid namn
 Gnomen
 Ludde the gimp
 Tungan
 Hunken93

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards