Alla inlägg den 22 augusti 2008

Av BG1 & BG2 - 22 augusti 2008 21:30

Idag när vi skulle lägga in 'dagens datum' bestämde sig internet tydligen för att sabotera för oss.


Vi satt där duktiga och flitiga som små myror, vi hade skrivit klart hela inlägget och skulle precis spara. Då, då kom den där dumma texten som vi alla hatar så mycket: sidan kan inte hittas.

Men det var inte hela internet, nej nej, bara själva bloggen. Så där fanns resten av internet kvar och hånade mig (bara mig, för BG2 var tvungen att gå precis när detta hade hänt, vilket lägligt sammanträffande för henne...).

Det ända som hade varit mer hånande, hade varit om en liten gubbe med rosa hatt hoppat ut ur dataskärmen och skrikit: "Hahahahahahaha, allt förutom det du vill ska fungera funkar fortfarande!!!! VILKEN OTUR FÖR DIG!!!!! Moahahahaha!!!!!"


NU! ÄNTLIGEN!! Några timmar efter funkar bloggen igen, så jag kände mig tvungen att beklaga mig lite inför mina läsare nu medans jag har chansen, jag menar, vem vet när den slutar fungera igen? Det kan hända nu, om tre minuter, fyra timmar eller när du minst anar det.


//Buller å bong, ät en ballong

Av BG1 & BG2 - 22 augusti 2008 21:15

2004- Tavlan Skriet stjäls av rånare och försvinner.


Vilket sammanträffande att den försvinner just när den blir stulen av rånare... (!!!!!?!!!)


Vi beklagar Gregory Pincus död 1969. Gregory uppfann P-pillret...

Vi tackar dig...


//Lev väl

Av BG1 & BG2 - 22 augusti 2008 17:18

Vad ska hända med mannen på bilden?


(Se omröstning)

Av BG1 & BG2 - 22 augusti 2008 17:01

'Våfflan', 'Stalkern', 'The English' och 'Ludde' vet inte vad Dwarfa är!

HA!


//Buller å bong, ät en ballong!

Av BG1 & BG2 - 22 augusti 2008 15:02

Nu är det officiellt, BG1:s kladdkaka äger!

Alla håller med, mkt bättre än 'Våfflans'!

Nej, okej, 'Våfflans' är också god... Bara inte lika god...


//Om du orkar baka, ät en kladdkaka! (citat av 'Ludde')

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vem hade bäst kodnamn?
 BG1 och BG2
 Våfflan
 besservissern
 Stalkern
 The inglish
 han som inte får nämnas vid namn
 Gnomen
 Ludde the gimp
 Tungan
 Hunken93

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards