Alla inlägg den 16 september 2008

Av BG1 & BG2 - 16 september 2008 19:47

Jag har bara en sak att säga.

NEDRÄKNINGEN HAR BÖRJAT!!


Tja, jag kan ju meddela att det ändast är 23 dagar kvar till värdens bästa dag. Nämligen min födelsedag! Jag vet inte egentligen varför jag är så spänd för den i år. Förra året var jag lugn och tog det coolt, men i år... Jag vet inte riktigt. Jag kanske har blivit ännu mer ego än förra året, hur nu det är möjligt??

Fast när jag tänker efter så kan det bero på att jag fyller 15. Jag menar, alla har ju redan gjort det(utom besserwissern), till och med 'pojken som inte får nämnas vid namn' :(. Jaja, vi får väl se hur jag ska fira denna 15-årsdag. Jag kommer inom kort att publicera min önskelista och jag hoppas att ni alla kommer att ta del av den och uppfylla mina drömmar!


//BG2, men det fattede ni nog redan innan;)

Av BG1 & BG2 - 16 september 2008 19:27

Vi är mycket ledsna att vi inte har skrivit på länge. Men just nu har det varit ganska fullt upp med skolan, läxor, läxförhör, prov, bokuppsatser, Idol och fritid, så det har därför inte blivit mycke tid kvar till att skriva.

Vi vill därför uppmuntra våra kära läsare med en fin liten rolig uppsats om en ko. Ja, du hörde rätt. En ko. När du läst uppsatsen om kon kommer du att för evigt vara oss tacksam. Detta är nämligen den mest seriösa och gulligaste uppsats som någonsin har skrivits om en ko. Det är sant. Tyvärr känner vi inte filluren som skrivit kouppsatsen, men vi kan säga det att om det fanns ett pris som skulle gå till "Bästa kouppsats" så skulle det vara till den knasiga krabaten. Håll utkik efter "Den roligaste kouppsatsen om en ko, någonsin"

-I en blogg nära dej! (säger berättarrösten)


//Buller å bong, ät en ko...!

Presentation

Omröstning

Vem hade bäst kodnamn?
 BG1 och BG2
 Våfflan
 besservissern
 Stalkern
 The inglish
 han som inte får nämnas vid namn
 Gnomen
 Ludde the gimp
 Tungan
 Hunken93

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards